» 779 bimbos on-line now and 2887709 registered Bimbos!
papusika2 wrote:
buna..sunt si eu la lvl 30 si nu stiu c*m sa il trec. mi`am cumparam casa am facut atitudine..dar mai am un punct si ala nu stiu sa il fac..putin ajutor va rog!
3
trbuie sa iti iei job-ul costa 20000 BD si ca sa il iei dureaza 45 de zile

La lev 44 cerinta 2 imi cere "Sell an item on the market for more than its worth!" mai exact ce imi cera ca nu`mi dau seama..

bia_ingeras wrote:
La lev 44 cerinta 2 imi cere "Sell an item on the market for more than its worth!" mai exact ce imi cera ca nu`mi dau seama..
Sa vinzi ceva mai scump decat ar costa la magazin,de ex "soda" costa 10 BD si ca sa treci trebe vanduta cu cel putin 11 BD 

la nivelul 12 mi s-a inbolnavid bimbo si nush ce sa fac?

imbolnavit*

Kate292 wrote:
imbolnavit*
Sunt medicamente la Items Shop,cumpara'i si d.upa sa le folosesti 

mizzc0nflict wrote:
salut:) am si eu o intrebare... la nivelul 5 trebuie sa cumperi un card pt sala de gimnastica..unde'l pot gasi?
il gasesti la "item shop" si apare "food,item,pet items" u dai la item si il gasesti akolo 
hei, buna! c*m pot sa trimit la cnv Bimbo dolars?
3 Imi trebuie raspuns urgent 
Last edited by ada91 (11-02-2011 16:46)

care sunt accesoriile pt goddess dress;
?

denny2006 wrote:
care sunt accesoriile pt goddess dress;
?
Greek earrings,greek crown si Greek necklace

Buna! Sunt la lev 48 si la cerinta 3 imi cere "Have a costume with 50000 Bimbo Dollars or more worth of clothes!" Imi spune si mie cineva ce trebuie mai exact sa fac?? Va multumesc frumos! :*

bia_ingeras wrote:
Buna! Sunt la lev 48 si la cerinta 3 imi cere "Have a costume with 50000 Bimbo Dollars or more worth of clothes!" Imi spune si mie cineva ce trebuie mai exact sa fac?? Va multumesc frumos! :*
Salveaza un outfit cu haine al caror pret valoreaza in total 5000 BD sau mai mult