» 799 bimbos on-line now and 2887705 registered Bimbos!
hej
jeg er fra brasilien men jeg elsker dasnk fordi jeg har en kæreste fra Denmark
jeg vil gerne taler med dig på dansk
)

Stinebaben wrote:
Så! Nu vil jeg også komme og joine jer herinde!
Dejligt med nogle danskere (:
Tja, min musikstil er meget blandet og afhænger meget af mit humør d:
Men ynglingsbandene er nok Papa Roach, Linkin Park og Nightwish (Kun med den gamle forsanger) (:
Hører dog også tit pop ^^'
Jeg bor helt nede i Sønderjylland på en mindre ø der hedder Als d:
Jeg snakker dog hverken sønderjysk eller alsisk ^^
Hvad skal I ellers bruge jeres efterårsferie til?
Jeg skal først arbejde tirsdag og onsdag.. Derefter tager jeg så til KBH fra onsdag til søndag
det lyder hyggeligt, altså hvor du bor
jeg skal bare blive rask her i ferien.. har været syg næsten to uger nu og håber at blive rask snart, så jeg kan nå alt det jeg havde planlagt i ferien
jeg er ca 1 uge bagud med min træning (basketball, man skal jo holde sig i form), og jeg har også 2 ugers lektier at lave 
TimsDead wrote:
lillemarie wrote:
jeg har også hørt det :)
det er da rimelig vildt, hva??!?!
.Jeg synes bare det lyder ualmindeligt usandsynligt ^^
NU SLAPPER I AF! Jeg SAGDE Peter spiller her.. jeg har anbefalet spillettil ham. vi er pennevenner. han er faktisk en rigtig fin fyr. hans bimbo hedder Lillemarie

lillemarie wrote:
TimsDead wrote:
lillemarie wrote:
jeg har også hørt det
det er da rimelig vildt, hva??!?!
.Jeg synes bare det lyder ualmindeligt usandsynligt ^^
NU SLAPPER I AF! Jeg SAGDE Peter spiller her.. jeg har anbefalet spillettil ham. vi er pennevenner. han er faktisk en rigtig fin fyr. hans bimbo hedder Lillemarie
din bimbo hedder Lillemarie? 

Det er altså umådeligt sjovt at se troll's på dansk - mest af alt fordi det bare aldrig lykkedes særlig godt.

Hej allesammen
Ville lige præsentere mig. Jeg bor i København, arbejder som lærervikar og ikke mindst burde skrive på mit speciale, hver gang jeg bruger tid på bimbo ;-) (man kan jo ikke være lige fornuftig hver gang)
Min musiksmag er noget værre rod, og bærer meget præg af hvilke koncerter jeg mere eller mindre tilfældigt er tumlet ind i på roskilde.
Min ipod indeholder pt. blue fondation, britney, buena vista social club, chicks on speed, deichkind, dolly parton, eagles of death metal, gogol bordello, goldfrapp, grinderman, guns'n'roses, the kills, nastasja, pink floyd og mange flere

Der er sikkert ikke nogle danskere, der er aktive her inde mere.
But I'll give it a go anyway.
Jeg hedder Malene
Mit yndlingsband er McFly. Ud over McFly hører jeg meget The Saturdays, Busted, Linkin Park, Fightstar, osv.
Jeg gider ikke spilde min tid på at skrive så meget, hvis der alligevel ikke er nogle danskere, såehhh 

er på for første gang i laaang tid... men nice, øh i kan læse om mig i den første besked.. ellers er der sikkert meget der har ændret sig
men lige meget for folk reagerer nok ikke alligevel på denneher besked
men jah lige nu er de bedste bands parachute, gavid degraw, 3 doors down, there for tomorrow, all time low og nickelback
ses 
heej alle... nogen der kommer fra korsør eller omegen? 

nope.. nordsjælland 
okay så... hehe... ;P

Det er meget forskelligt, det skifter ret tit. Men her for tiden er det Lady Gaga, Katy Perry, Kelly Rowland, Rihanna, eminem.... 
Ved det ikke, ser ikke så meget film... xD
I en af københavns kommuner 
Jeg ville blive vildt glad hvis i gad at smide en mail 
(P.S er også ret glad for manga/anime, så hvis du også er så skriv endelig! ^^)

Danmark!
Jeg er fra Norge, men regner med at dere forstår meg likevel. Så heisann, dere. Danmark er et fint sted. Det er deilig å være norsk i Danmark ~
ved ik lige hva jeg ska skrive 
men send gerne en venne anmodning hvis du lyster ;D

Hey sider fast i level 18 kan ikke forstå det der med 10 bimbocred.. nogle der kan skrive det til mig på dansk?
greenaae wrote:
Hey sider fast i level 18 kan ikke forstå det der med 10 bimbocred.. nogle der kan skrive det til mig på dansk?
er det denne her?:
2 - You have to give some bimbo cred in the Top Cred Gamers to 10 Bimbos of your choice. Have sympathy - every Bimbo can't be as cool as you!
hvis det er så går du ind i top bimbos i venstre side og der står top cred bimbos... og så tror jeg bare du skal gi noget cred til 10 af de bimbos der er der inde... 
tror det er sårn...

hej alle sammen...hvad så?....
Hey Peeps!
Jeg kommer fra kbh (Yep, den seje på
)
øhm, Jeg kan godt lide Justin bieber, Of course 
Jeg vil liige sige at jeg synes MB har gjort mit Engelsk meget bedre, hvads med jer? x0x

Hej! er også fra Danmark! 
Tænkte på om der er nogle af jer der har haft samme problem som mig. Man burde jo få sine BD og BA når man logger ind, men det gør jeg ikke! Det er virkelig træls!
Ved i hvad jeg kan gøre?