» 817 bimbos on-line now and 2887581 registered Bimbos!

Har du försökt ta upp det med honom då? Förklara att det inte känns bra när han gör dessa saker, han borde respektera det.
Jag tvivlar på att han gör det för att jävlas, du kanske bara missuppfattat det hela? ^^

Min strategi är att kunna svenska så bra att han har inte någonting att säga om det. :-D När han inte lärar, är han okej.

undervisar* ;>
Aja, det är helt upp till dig vad du gör.

På allvar, om jag är en lärare, så lärar jag inte, men jag UNDERVISAR? Svenska, vilken ologikst språk... :F

Man kan säga "lär ut" också, men undervisar passade bättre i det sammanhanget.
Jag har hört att finska har en massa ord för något så enkelt som "pojke", så du kanske inte ska klaga på svenskan. ;>

Ja, synonymer heter de jag tror. En pojke, en kille. A boy, a lad, a bro. Sant, jag tror att finska har massor av ord som menar detsamma. Men det är logiskt. Man kan använda olika ord på samma text när man skrivar på en sak och texten blir inte tråkig för man måste inte repetera en ord så många gånger. Också har vi dialekter, och några ord är olika i olika dialekter. Bra att ha många alternativ (:

Bra poäng där, men de flesta finländare som jag har snackat med har bara tyckt att deras eget språk vara jobbig av just den anledningen. Att det är på tok för många ord. Kanske har något att göra med att de bott i Sverige större delen av sitt liv, vad vet jag. ^^

Nu är det dags att återuppliva den här tråden tycker jag. Hur mår alla svenska bimbos? Har ni överlevt jul, nyår och allt knasigt som sker på siten? 
Haha hej, kan jag leka att jag är svensk igen? :-D Jag mår ju jätte bra, vi hade ju presidentval i dag och nu räknar man på röster, spännande! Men vi ska ha andra runden för ingen fick over 50 % av alla röster.

Det kan du.
Ja jag hörde något om det på radion. Har det varit jämt mellan kandidaterna?