» 806 bimbos on-line now and 2887580 registered Bimbos!

Jo , jag tror det kommer bli spännande , jag också.
Har nyligen kommit på att jag vill bli hundförare (polis). Men för att komma in på polishögskolan så måste jag först läsa ett antal kurser på universitetet. Så det jag planerar att börja plugga i höst är Rättsvetenskap , Statskunskap och Sociologi.
. . .
Oj då , Låter som att det var tur man inte hittade hit förrän dom lyckades fixa forumet och allt sånt då.
Nu verkar det ju funka galant. Och ja , det är väldigt ofta det kommer nya kläder. Det är ju inte helt fel ! 
Last edited by tussann (03-02-2009 18:10)

Ok. ^_^ Hur länge behöver du plugga innan du kan komma in på polishögskolan? Har de fysiska krav också för att man ska få komma in?
Hehe, nej ni kom med under en bra tid.
Hur hittade du hit förresten? Jag ser verkligen fram emot de kommande kläd-teman, speciellt Modern Fairytales. Dollphane är verkligen en talangfull designer. ^_^

gomorron 
! To see my banners, visit my ''About me'' page Offline

Morrn Morrn , Bella 
. . .
NyxUlfr : Det är ju tre kurser jag ska läsa , så 3 terminer kommer det ta. Sen har jag lite annat att förbereda innan jag har chans att komma in på PHS (polishögskolan). Bland annat bilkörkort , få 1-2 års arbetslivserfarenhet , bättra på min kondition och styrka , och så vidare. Så det är en hel del att göra innan det blir dags att söka in på PHS. Men det är något jag väldigt gärna vill , så jag kämpar på. 
Ja , när man söker in till PHS så får man göra ett antal fysiktester. Man testar både uthållighet , kondition , styrka , simkunnighet , dykning , och så vidare. Så det är en del att träna upp. Min kondition står på noll just nu , Haha 

Låter som att du har fullt upp framöver, Tussann! ^_^ Men du verkar ju otroligt motiverad så jag tror att du fixar det här hur lätt som helst. ^_^
Hur många här följer Melodifestivalen?

NyxUlfr: Nee det är länge sen jag följde melodifestivalen, det var nog innan dom började med alla dessa delfinaler, efter det så blev det bra långtråkigt och utdraget:P
Fast kan ju oxå tillägga att jag tittar aldrig på tv heller:P

Håller med dig Lillasnovit, det var bra som det var förr. Jag brukar titta på bidragen via svt:s hemsida, då slipper jag resten av showen och alla jobbiga programledare.
Aha, en till som aldrig tittar på tv, trodde jag var den enda. ^_^

Jag gillar forum 

NyxUlfr wrote:
Låter som att du har fullt upp framöver, Tussann! ^_^ Men du verkar ju otroligt motiverad så jag tror att du fixar det här hur lätt som helst. ^_^
Hur många här följer Melodifestivalen?
jag brukar följa det, men inte för att jag gillar låtarna eller själva evenemanget, det har mer blivit en tradition 

Tycker som Bella , det är ju en tradition 
Vanligtvis brukar jag bara se själva finalen , men i år har jag faktiskt sett alla delar.
Ska bli rätt kul att se vem som vinner i år.
Enligt mig är det några riktigt bra som gått vidare 

Åh så kul, en svensk-tråd! Har inte hittat nåt speciellt kul i de andra trådarna och har inte heller kommit på nåt vettigt att skriva om. Men svenskar är ju kul att prata med på ett udda forum som detta!

Jag letade ett tag efter en sån här topic. Btw, tussann tack för tipset om sidan 

NyxUlfr:
Hehe och jag som trodde det inte fanns nå mer av den galna sorten som ej titta på TV;)
Då behöver vi inte känna oss ensamma 

TV - är det meningen att man ska hinna titta på det?

Hehe, ja tydligen. När folk pratar om Let's Dance, Gossip Girl, Idol och annat populärt, ser jag bara ut som ett frågetecken. ^_^ De serier som jag älskar, Buffy, Angel, Supernatural, de kan jag köpa på dvd, då slipper jag all reklam! 

Precis, dessutom slipper man reklam och man slipper passa tider som aldrig passar ändå. Här på jobbet diskuteras det nästan bara en massa TV-program på fikarasterna, HUR trist som helst.

Känner igen det där, samma sak i min studiegrupp. Det måste väl finnas mer att prata om än vad den och den gjorde i den och den serien?

Hej, svenskar ... xDD
har någon stardoll? :')

HonHeterAlice wrote:
Hej, svenskar ... xDD
har någon stardoll? :')
Jag hade, men jag orkar inte gå in där längre efter så många år. Dessutom så har allting blivit så komplicerat, man fattar liksom ingenting. Det var bättre förr, när det var paperdollheaven

Jag skaffade mig stardoll, för att se vad det var för något. Men det var inget för mig, som du säger Blondinebella så är det mycket förvirrande. Jag slutade med nästan en gång. Sedan tycker jag att det är fel att de säger att det är gratis, men ibland måste du köpa pengar (eller vad de kallar det) för att få tillgång till spelet fullt ut.

Oj , har missat att kolla in den här tråden sista dagarna x)
Ser att ni snackat TV-serier . . .
Själv är jag inne i en Stargate Atlantis-period. OjOj , Den serien är bra !
Annars är inte jag heller mycket för serier , Hehe.
Håller med er om att Stardoll är dåligt på det sättet att det är mycket som kostar där. Speciellt när det i stort sett är till för barn.
Jag själv är faktiskt medlem där (samma användarnamn som här). Tyvärr har jag fastnat där också , Haha. Inloggad varje dag och har en klubb som är ganska framgångsrik.
Men för övrigt är ju MissBimbo bättre på det sättet att man inte känner sig lika mycket tvingad till at växla in pengar , och dessutom finns det fler i min ålder här. (18 och uppåt).
Btw , Vad tycker ni om min nya signatur ?
Jag är himla nöjd ! ^^
Last edited by tussann (03-07-2009 21:51)

Stargate Atlantis! Älskar den serien! Vill ha alla säsonger på dvd så fort som möjligt. ^_^ Tyvärr har vi inte den kanalen som serien går på längre. 
Din sig är väldigt snygg, Tussann. Du ska vara väldigt nöjd med den. 
Ja det bästa med MB är att finns så många äldre att prata med här. Trodde inte att de ålderskategorierna skulle finnas, jag trodde att jag skulle höra till de äldsta medlemmarna. ^_^

Ja , Jag vill också ha alla säsonger till Stargate faktiskt . . .
Skulle vilja se hela serien ifrån början , i ordning.
Får väl se när man får chans till det. :]

Morrn mina ælsklingar (Sitter i danmark på danskt t-bord men ni får væl førsøka førstå haha).
Nyx, du och jag har væl ofta vistats runt samma "folk", tycker också det ær mycket varierande åldrar faktiskt. Glømmer alltid bort att kika hær dock så jag hamnar alltid lite efter, Foreign languages ligger før långt ner på forumlistan!! 
Blondinebella wrote:
Jag ser att många kan svenska även fast de inte bor i Sverige. Inte visste jag att vår språk är så populär
Här i Finland (ja, jag bor i Finland) vi måste läsa svenska i skolen. Därför många finländska ungdomar (och lite äldre människor också) kan tala svenska. Till exempel jag, men jag är inte bra i svenska... D: Och i Danmark, Island och Norland (är det så?) ni talar språk som är ganska samligt än svenska. Därför många bimbo här kan tala svenska/förstår det. (Men det vet du eller vad?)
Last edited by Minttumaaria (03-09-2009 17:31)