» 875 bimbos on-line now and 2887689 registered Bimbos!

Til sommer skal jeg nok ud at rejse til Grækenland, Italien, Frankrig, Spanien eller Portugal, vi har ikke helt besluttet os endnu.. så skal jeg måske på sådan noget der hedder "Hørsholm camp" som er en uge hvor man spiller basketball, så skal jeg være sammen med veninder/venner, og spille rigtigt meget basketball... jeg skal også forberede mig på mit sidste år i folkeskolen 

Det høres morsomt ut
...Dere burde reise på backpacker-tur med tog, så får dere besøkt alle landene 

Hei jeg er Norsk, eh jeg er da ganske ny dere fra norden legge meg til? Søker flere venner :-)

Forevah wrote:
Det høres morsomt ut
det ville være vildt sjovt, men tror ikke lige at jeg kan få min familie med på det 

sweetykat wrote:
Forevah wrote:
Det høres morsomt ut
det ville være vildt sjovt, men tror ikke lige at jeg kan få min familie med på det
Hehe, nei da er det ikke så lett! Blir mye lettere når man blir litt eldre og kan gjøre hva man vil 
Last edited by Forevah (04-27-2009 18:37)

Forevah wrote:
sweetykat wrote:
Forevah wrote:
Det høres morsomt ut
Hehe, nei da er det ikke så lett! Blir mye lettere når man blir litt eldre og kan gjøre hva man vil
Ja, når jeg bliver 18 år dvs. om 3 år skal jeg ud og rejse med mine venner, hvor vi vil køre igennem hele Europa
hvis vi altså stadig er veninder selvfølgelig

sweetykat wrote:
Forevah wrote:
sweetykat wrote:
det ville være vildt sjovt, men tror ikke lige at jeg kan få min familie med på detHehe, nei da er det ikke så lett! Blir mye lettere når man blir litt eldre og kan gjøre hva man vil
Ja, når jeg bliver 18 år dvs. om 3 år skal jeg ud og rejse med mine venner, hvor vi vil køre igennem hele Europa
og hvis vi har en bil på det tidspunkt søde! det havde du vidst lidt glemt...

Hottiesnack wrote:
sweetykat wrote:
Forevah wrote:
Hehe, nei da er det ikke så lett! Blir mye lettere når man blir litt eldre og kan gjøre hva man vilJa, når jeg bliver 18 år dvs. om 3 år skal jeg ud og rejse med mine venner, hvor vi vil køre igennem hele Europa
og hvis vi har en bil på det tidspunkt søde! det havde du vidst lidt glemt...
vi lejer bare en
vi skal bare lige tage kørekort 
Orh, genialt at der er et sted hvor man kan skrive dansk, men det er lidt som om den ikke er blevet brugt i lidt tid? ;S

hej hej.. I finland talas de oxå svenska! 
Last edited by glazing (09-30-2009 13:20)
heey
I' m komming from norway^^
______________________________-
hehe
ja jeg kommer fra norge xD
ta kontakt?
hej skulle någon kunna vara snäll o förklara hur jag gör detta:
"Create a new outfit and save it. You can do this in "Dress up" found on the menu at the top. You should have at least two outfits afterwards."
har massor kläder som jag sparat och tagit kort på men är det rätt? Hur ör man annars för detta delmål klarar jag aldrig.
tack på förhand...

Stinebaben wrote:
Orh, genialt at der er et sted hvor man kan skrive dansk, men det er lidt som om den ikke er blevet brugt i lidt tid? ;S
nej det er mig der har startet det danske forum, men der var ikke så mange der skrev, så har givet lidt op, og gider ikke rigtig at skrive derinde
men hvis du har nogle spændene ting at snakke om, så bare skriv... så kan det være at danskere finder forummet og begynder at deltage i samtaler derinde 

Også kommer jeg da, aldri vært borti noen skandinaviske og nettopp funnet ut at forumet kan være ganske gøy!
Hallo alle sammen!

Hej