» 983 bimbos on-line now and 2887661 registered Bimbos!

SinSin wrote:
mäkin tulen kyselemään apua goalin saavuttamiseen. mun pitäis saada 4100 pistettä siinä ihme numero pelissä, mutta en ole ikinä pelannut sitä ja nyt kun olen parina päivänä pelannut, niin olen ekalla tasolla saanut vain jotain 3800 pistettä. oon pelannut sitä seuraaville tasoille, mutta ilmeisesti noi pisteet pitäs tulla siltä ekalta. ja sit muistin, että täällä joku kertoi joskus olevansa mestari siinä, en vaan muista kuka. joten come out, come out, where ever you are! ja auta!
Tuolla on walkthrough http://missbimbo.com/forum/t126701,1-of … -guide.htm
Ja joo, mitä lueskelin threadeja niin ne pinnat pitäisi saada ekalla tasolla.

Viiv1 wrote:
Kiitos paljon. Enää yksi ystävä ja se goal olisi saavutettu.
Ihana avatar
*kade*

Minä pääsin kentän läpi. Iso kiitos kaikille! Nyt voinkin jumittaa tässä kentässä kauan, sillä olen ollut tosi laiska noiden haasteiden kanssa ja tarvitsen niitä vielä 600 lisää
(((

tack så mycket mirkku jälleen kerran! pääsin seuraavalle tasolle. nyt pitää vaan voittaa fashion duelsissa samalla tasolla oleva..
mulla on ens viikko vapaata! jee! nyt kattelen toiveikkaana äkkilähtöjä jonnekin. ois pikkasen ihana käydä muutama päivä sivistymässä. 
oon ollut tosi reipas tänään! tilasin vihdoin ja viimein pääsykoekirjat ja hain myös opiskelemaan. jospa sitä vielä näin vanhana pääsis sisään. 

Minttumaaria wrote:
Ihana avatar Didianne!
Kiitos!
Tykkään kans!
Sulaispa noi lumet nyt nopeesti pooois.
Ja sit vois tulla lämpösempää, niin pääsisin elvisteleen mun hienolla takilla.
Ärsyttää, kun noiden työharjotteluiden pitää kestää täällä aina niin kauan.
Nyt pitäs vielä odottaa semmoset 14 päivää, että voi edes haaveilla level upista.
Tainno oikeestaa enemmän ku 14, en ehdi käymää joka päivä. 

Viiv1 wrote:
Hei kaikki, en ole tosi pitkään aikaa käynyt täällä juttelemassa, mutta nyt tulin, kun tarvitsen apua kentän läpäisyn kanssa. Tarvitsen lisää ystäviä jotta pääsen kentän läpi Myrael, Henriitta ja Cottoncandy89 ruvetkaa, mun kamuiksi. Joohan? Niin pääsen kentän läpi. (Valitsin teidät koska olette viimeiset kommentoijat)
Mielelläni tulen. 
Myrael wrote:
Henriitta wrote:
Olin nimittäin saanu viestiä joltain 47v hyvinkääläisukolta joka ois halunnu vähä viestitellä miun kanssa... Voi vitsi miten kivaa.
Mua ainakin nauratti
mut ei varmaan sun kannalta niin hauskaa.
Tuohan oli suorastaan ratkiriemukasta.
SinSin wrote:
oon ollut tosi reipas tänään! tilasin vihdoin ja viimein pääsykoekirjat ja hain myös opiskelemaan. jospa sitä vielä näin vanhana pääsis sisään.
Minne hait?
Huu... Tulipas paljon lainailtua. 
Last edited by Henriitta (03-22-2010 20:41)

SinSin wrote:
tack så mycket mirkku jälleen kerran! pääsin seuraavalle tasolle. nyt pitää vaan voittaa fashion duelsissa samalla tasolla oleva..
mulla on ens viikko vapaata! jee! nyt kattelen toiveikkaana äkkilähtöjä jonnekin. ois pikkasen ihana käydä muutama päivä sivistymässä.
Mäkin hain opiskelee uudestaan vaiks tuntuuki kuin olisin ikä loppu mut halusin silti viel yrittää. Koska muuten täytyy hankkii niit pääsykoe kirjoja kun en oo missään huomannu et niit olis kauheesti mainostettu? Kun ajattelen kokeilla jos pääsisin Raumal lastentarhapuolelle tai Porin puuvillaan opiskelee maisemaa ja kulttuurii tai tradenomiks.

Elleri ja Sin, hassua että otitte esille tuon opiskelun. Olen itsekin ajatellut hakemista johonkin uuteen näin täti-ihmisenä
... Kai se on tää kevät, joka laittaa ajattelemaan hakemista johonkin. Opiskelu on kivaa, ja toisaalta tänä aikana yksi ammatti/tutkinto ei yleensä riitä paljon mihinkään, jos haluaa joustavuutta ja valinnanvaraa elämään. Olisi hienoa, jos olisi monta ovea auki. Toisaalta opinnot on ihan itsessäänkin mielenkiintoista, tykkään ihan vaan uuden oppimisesta.
Mitä haette opiskelemaan? Itse olisin ollut kiinnostunut dramaturgiasta, mutta hakuaika oli jo mennyt umpeen kun sen tajusin. Ehkä ensi vuonna.
Last edited by MiriamX (03-23-2010 09:20)

mä olen tällä hetkellä tradenomi, mutta oon kiinnostunut tästä kirjastoalasta. hain yliopistoon informaatiotutkimusta ja heitin sekaan vielä englantilaisen filologian ja englannin aineenopetuksen. mulle tulee kans joka kevät hirvee hinku hakee opiskelemaan, mutta en lukioaikoina ollut kova opiskelemaan (huono todistus) ja muutenkin luottamus itseen ei ole kovin kova, niin yleensä aina heitän homman lonkalta. tänä keväänä tilasin noita kirjoja jo tammikuussa (yhtään en ole vielä aukaissut) ja nyt eilen tosiaan sit viimeiset. onneksi ei ole kuin neljä kirjaa...
onko teillä muuten kellään sellasta ainetta, mitä tahtoisitte opiskelemaan, mutta ette ole päässeet? mulla on kirjallisuus. tuskastuttavaa. ja seuraavaksi tulee tämä englannin kieli, sitä varmaan yritän vielä keski-iässäkin.

Minäkin olen joskus kokeillut go supermodel peliä. En ole kauheasti tykännyt siitä. Sitten löysinkin Miss Bimbon ja jäin tänne.

go Supermodel muuten lyhennetään goSu 
Mut joo, oon pelannu siel 2007 lähtien. Aika tylsä paikka nykyään, alkuaikoina se oli tosi ihana (::
Mut joo, tykkään nykyään enemmän Miss Bimbosta, kun täällä on enemmän porukkaa, joka on suunnilleen samaa ikäluokkaa, eikä täällä tunnu niin vanhalta kuin goSussa 

SinSin wrote:
mä olen tällä hetkellä tradenomi, mutta oon kiinnostunut tästä kirjastoalasta. hain yliopistoon informaatiotutkimusta ja heitin sekaan vielä englantilaisen filologian ja englannin aineenopetuksen. mulle tulee kans joka kevät hirvee hinku hakee opiskelemaan, mutta en lukioaikoina ollut kova opiskelemaan (huono todistus) ja muutenkin luottamus itseen ei ole kovin kova, niin yleensä aina heitän homman lonkalta. tänä keväänä tilasin noita kirjoja jo tammikuussa (yhtään en ole vielä aukaissut) ja nyt eilen tosiaan sit viimeiset. onneksi ei ole kuin neljä kirjaa...
onko teillä muuten kellään sellasta ainetta, mitä tahtoisitte opiskelemaan, mutta ette ole päässeet? mulla on kirjallisuus. tuskastuttavaa. ja seuraavaksi tulee tämä englannin kieli, sitä varmaan yritän vielä keski-iässäkin.
Olen kerran lukenut pääsykokeisiin politiikkaa opiskelemaan Valtsikaan (Helsingin YO) mutten koskaan mennyt kokeisiin. Olisi ehkä pitänyt, mutta sain töitä sen sijaan, joten skippasin.
EDIT ja siis onhan mulla jo korkeakoulututkinnot, briteistä. Tekisi vaan mieli tehdä muuta.
Last edited by MiriamX (03-23-2010 13:50)

Jee, mäkin hain tosi moneen paikkaan, mutta tein sen jälleen tyylilleni uskollisesti vähän sinne päin ja nyt en enää muista, minkä vaihtoehdon pistin ekaks, joten en tiiä minne mua kutsutaan pääsykokeisiin. Mun tuurilla se on taas joku Oulu... Sen lisäks en jaksanut hakea merkonomi papereilla, vaan laitoin taas surkeilla lukion todistuksillani haun menemään. En vaan millään jaksanut alkaa laskea, että miten tulisi parhaimmat pistemäärät...
Sitten yksi kysymys kaikille työssäoleville: kuulutko johonkin ammattiliittoon? Koulussa on ollut useammankin esittelyjä ja aloin vähän miettiä, että kannattaako se liitossa oleminen. Ja mikä liitto on paras? (Tylsä aihe tiedän, mutta tämäkin on tärkeää...)

Luinwen wrote:
Sitten yksi kysymys kaikille työssäoleville: kuulutko johonkin ammattiliittoon?
En käy oikeasti töissä, mutta tuolla teatterilla on ollut paljon puhetta siitä että kun vain saa vakituisen työpaikan niin kannattaa liittyä johonkin liittoon. Eli varmaan se kannattaa oli sitten missä vain kunhan on vakituinen paikka.
Ja kaikki te jotka harmittelette hakevanne opiskelemaan vanhoina, mun ryhmässä ammattikoulussa on mies jolla on ikää 27-vuotta ja sitten on sellainen täti-ihminen joka on lähellä viittäkymmentä.. Eli ei se 25 tai 33 ole vielä ikä eikä mikään 
//Ja tietääkö kukaan miksi Arialvetica on bannattu???
Last edited by Myrael (03-23-2010 19:47)

Myrael wrote:
//Ja tietääkö kukaan miksi Arialvetica on bannattu???
Se käytti ainakin sellaisia kiellettyjä ohjelmia, joilla se huijasi. Ja sen lisäksi se kai oli jotenkin hävytön admineja ja saittia kohtaan foorumilla. Se bannattiin jo varmaan viime syksynä, ja näyttää siltä, että kyseessä on ikuinen bannaus
.

hä? arialvetica bannattu? uutta mulle.
kuulun ammattiliittoon (jyty) ja kyllä se kannattaa.

Luinwen wrote:
Sitten yksi kysymys kaikille työssäoleville: kuulutko johonkin ammattiliittoon?
En. Yritin kerran liittyä ja soitin Akavaan (eli akateemisten kattojärjestöön), mutta ne ei osannut sanoa mihin ammattiliittoon mä kuuluisin. Soitin sitten summamutikassa akavalaiseen valtiotieteilijöiden liittoon, johon ajattelin ehkä kuuluvani. Mulla ei ole selkeää ammattinimikettä eikä suomalaista tutkintoa, joten ne oli kauheen nihkeitä mun suhteen. Ja vuosimaksu oli toistasataa... En liittynyt. Ja nyt myöhemmin ajattelen myös, että Akava on ollut ihan helkkarin hampaaton meidän akateemisten pätkätyöläisten tilanteen ja palkkojen parantamisessa, joten haistatin pitkät peet liitoille. Ei niin, että olisin suuri lakkojen tai muiden työtaisteluiden ystävä, mutta kyllä välillä inhottaa katsoa mm valtion tai erityisesti kuntien työntekijöiden palkkoja ja ylipäänsä työvoimapolitiikkaa (työsuhteiden ketjuttamista, huonoja pomoja, ym ym...).
Sen sijaan olen nyt riippumattoman palkansaajakassan, ns Loimaan kassan jäsen (Yleinen työttömyyskassa, YTK), jotta saan edes ansiosidonnaista jos jään työttömäksi.
Oman alan liitto on yleensä se paras. Jos siis on oma ala, toisin ku mulla.
Last edited by MiriamX (03-25-2010 10:13)

SinSin wrote:
hä? arialvetica bannattu? uutta mulle.
Tää ei ole edes eka saitti jolla se on bannattu kieroilusta. Se osoittautui loppupeleissä aika hämäräksi tyypiksi, vaikka oli olevinaan niin kiva ja avulias silloin alussa.
Ei mulla ole mitään Arialia vastaan, koska mulle se oli tosi kiva (jos ootte nähneet mun taustan
). Mutta ilmeisesti kaikki ei ollut kuten piti, ja se oli, hm, valheellinen tyyppi monella tapaa. Mutta tää on osittain huhupuhetta. Voin kyllä saada selville lisää juoruja, jos jotakuta kiinnostaa
.
Last edited by MiriamX (03-25-2010 10:06)

Joo haluun kuulla lisää Arialveticasta koska mulla oli muutenki kauheesti epäilyksi alussa ku se oli niin kiltti ja kiva ja kaikkee, jotenki vaan tuntu sillonkin jo et se on kiva vaan sen aikaan kunnes se saa pokaalit ja kunnioitusta tai jotain siihen suuntaan.

oonko mä taas houraillut vai oliko oikeasti jossain, että tänne tulis lisää levuja? ihan sataan asti? mä luulin, että niitä ois jo ja aivan intona rupesin täyttään tehtäviä. ja nyt oon tosiaan taas jumissa. höh.

Mulla oli jotain jännää asiaa tänne, mutta unohdin. Oon varmaan taas juonu liikaa kahvia.
Onko 5 kupillista tunnissa ihan okei? Valvoin koko yönkin, piti kirjoittaa yksi essee. No enpä paljon kirjoittanut, haahuilin täällä ja nettikaupoissa.

Hei Myrael mikä blogi?
Hei tää random faktojen kertominen on kivaa!
1) Olin eilen venyttelytunnilla. Suosittelen.
2) Kuuntelin äsken Teuvo maanteiden kuningas. Suosittelen sitäkin. 

MiriamX wrote:
Tää ei ole edes eka saitti jolla se on bannattu kieroilusta. Se osoittautui loppupeleissä aika hämäräksi tyypiksi, vaikka oli olevinaan niin kiva ja avulias silloin alussa.
Ei mulla ole mitään Arialia vastaan, koska mulle se oli tosi kiva (jos ootte nähneet mun taustan). Mutta ilmeisesti kaikki ei ollut kuten piti, ja se oli, hm, valheellinen tyyppi monella tapaa. Mutta tää on osittain huhupuhetta. Voin kyllä saada selville lisää juoruja, jos jotakuta kiinnostaa
.
Kerro kerro kerro... Minkälaista kieroilua?
))

Oho se arialvetica juttu, luulin et se oli mukava ja näin. Jännä kuulla ettei ollutkaan.
Minttumaaria wrote:
Hei Myrael mikä blogi?
Aah, ai että mun blogi? Jos kiinnostaa niin lupaan jakaa sen osoitteen vaikka yksärillä jos kunhan kysyy. Se on pääasiassa mun sensuroitu päiväkirja, eli ketä nyt sitten semmonen kiinnostaa 
Last edited by Myrael (03-25-2010 18:01)