Jännää. o_O

MiriamX wrote:
Jatsie wrote:
Mie taas inhosin autokoulua ja autolla ajaminen aiheuttaa aina ylimääräisiä sydämen tykytyksiä.. Onneksi oon nyt kuskina kehittynyt kavereidenkin mielestä paljon..
Mut eikös se oo aika saavutus et kyydissä pitäis olla kolme 15-18v jätkää ja kuulostaa että kyydissä ois kolme kiljuvaa pikkutyttöä?
Jätkät on vaan kateellisia, että noudatat (?) liikennesääntöjä stressiin asti.
Mie pyrin noudattamaan niitä ja ajamaan varoen. Välillä vain saattaa kuulua "hups, miunhan pitikin väistää.. no se antaa tietä " :'D
mut vakavasti ottaen olen alkanut hallitsemaan autoni ja säännöt. ja nää edellä mainitut jätkätkin on kehunu et "nyt sujuu". 
Mutta jos haluaa iltapäiväänsä jännitystä ni miun kyytiin vaan ;'D

Voi ärsyttävyys... Olen vaivalla väkertänyt uusia asukokonaisuuksia, mut aina ne vain -hups- katoaa, kun mulla on liikaa outfitteja säästettynä
Olen poistanut niitä eilen & tänään oikein urakalla, mut uusille ei vaan muka vieläkään ole tilaa. Onko muille käynyt samaa?

ÄÄÄ, ihan kauheeta, oon ihastunu erääseen Markukseen... Ja sitten kun oon ollu siihen ihastunu jo varmaa 3-4 vuotta.. Ja oon sille kerran sanonu joskus kaksvuotta sitte että mä tykkään siitä ja se oli vaan et "hyi v*ttu" Ja sitte Nyt tän vuoden aikana se on ruvennu aina välkillä kattoo mua, ja sitte Aina minibussissa jolla mennää kouluu, ni sitte se menee mun taakse tai eteen istumaa.. Ja sitte se kattelee sen ikkunan kautta mua.. :S Mut ei se mulle puhunu oo mitää.. Ja mesessä se on estäny mut kai.. Ja sitten vielä Kun mun Kaveri on ihastunu siihe, ja ne on samalla luokalla (C:llä) ja ku mä luulen että Markus kuiteski tykkäää Siittä :S JA KAIKKIA KIINNOSTI.

PLEASE BAN KINKYGEORGINA SHE IS BEING MEAN TO ME AND ROZA99 LOOK WHAT SHE SAID ON ROZA99'S PROFILE LIKE 2 DAYS AGO SHE CALLED HER THE H WORD AND SHE JUST CALLED ME A *USSY!!!!!!AND NOTHING IS HAPPENING SHE IS STILL ON MISS BIMBO AND THAT IS REALLY NOT FAIR!I DONT KNOW HOW TO REPORT PEOPLE ON HERE AND THATS THE PROBLEM I DONT WANT YOU GUYS TO HAVE A TALK WITH HER ALL I WANT IS HER TO BE GONE FROM THIS SITE!Thanks please message me as soon as possible to let me know what happens with KinkyGeorgina.Plus,her icon is kind of not really suitable for young children like me and Roza99 we thought it was kind of nasty and sick to post on a site like this.I just really had to find a way to stop her she thinks we have nothing to do against her :)
SinSin wrote:
i still can't send money here... grr... i got elisa and it sucks. i got new mobile subscription from saunalahti so i'm gonna try whit that.
and i think it's ok to write finnish here if you translate it to english also. if someone uses rude language, i think we are going to report that. we finnish girls are so "little miss goody two shoes"...
Heipä hei taas!
Eilen oli tanssitunti, vatsalihakset bugittaa tänään.
Mutta oli kyllä ihan kivaa taas. En osaa piruetteja. 

Luinwen wrote:
Henriitta wrote:
-- kaikki uskontoon liittyvät jaksot on ollu hyviä myös.
Juu! Niinku se yks nainen, jonka keittiön ovessa oli "Jeesuksen silmät". Se oli melkein pelottava jakso
Jep 
Edit: Niin semmosta vaan, että onko teillä muilla toiminu tämä peli hyvin? Eilen ja tänään ihmeellistä lagitusta ollu...
En saa challengesia auki, osa peleistä (mm. mastermind) ei aukene, muutenkin tosi hidasta kaikki toiminta... Ja Bimbon nälkä ei kasva. 6% jumittanu. En tosin uskaltanu jättää ruokkimatta... Olenko ainut? O_o
Last edited by Henriitta (03-13-2010 12:44)
Ei mulla ainakaan oo ollu noin... Tai en oo huomannu kyl. Toivottavasti menee pois sultakin!

Minttumaaria wrote:
Heipä hei taas!
Eilen oli tanssitunti, vatsalihakset bugittaa tänään.Mutta oli kyllä ihan kivaa taas. En osaa piruetteja.
En minäkään saa ko kaksi kierrosta.. ja pitäis vetää Fouetté en tournanteja, EI ONNISTU !! 

Minttumaaria wrote:
Ei mulla ainakaan oo ollu noin... Tai en oo huomannu kyl. Toivottavasti menee pois sultakin!
No nyt toimii kyl kaikki muu mutta Bimbon nälkä ei edelleenkään suostu kasvamaan. o__o

rrrosa wrote:
Voi ärsyttävyys... Olen vaivalla väkertänyt uusia asukokonaisuuksia, mut aina ne vain -hups- katoaa, kun mulla on liikaa outfitteja säästettynä
Olen poistanut niitä eilen & tänään oikein urakalla, mut uusille ei vaan muka vieläkään ole tilaa. Onko muille käynyt samaa?
Olen tallentanut tuon takia vanhojen asukokonaisuuksien päälle.
Oliko tästä muutoksesta edes mitään infoa etukäteen, kun itse ainakaan nähnyt?

Henriitta wrote:
No nyt toimii kyl kaikki muu mutta Bimbon nälkä ei edelleenkään suostu kasvamaan. o__o
Ei kasva mullakaan ja sama ongelma tuntuu olevan aika monella.
Täällä on keskustelua aiheesta:
http://www.missbimbo.com/forum/t140492, … turbed.htm
Toivotaan, että tuo ongelma korjataan nopeammin kuin French Kiss.

miukumauku96 wrote:
ÄÄÄ, ihan kauheeta, oon ihastunu erääseen Markukseen... Ja sitten kun oon ollu siihen ihastunu jo varmaa 3-4 vuotta.. Ja oon sille kerran sanonu joskus kaksvuotta sitte että mä tykkään siitä ja se oli vaan et "hyi v*ttu" Ja sitte Nyt tän vuoden aikana se on ruvennu aina välkillä kattoo mua, ja sitte Aina minibussissa jolla mennää kouluu, ni sitte se menee mun taakse tai eteen istumaa.. Ja sitte se kattelee sen ikkunan kautta mua.. :S Mut ei se mulle puhunu oo mitää.. Ja mesessä se on estäny mut kai.. Ja sitten vielä Kun mun Kaveri on ihastunu siihe, ja ne on samalla luokalla (C:llä) ja ku mä luulen että Markus kuiteski tykkäää Siittä :S JA KAIKKIA KIINNOSTI.
Kinkkistä, mut ei sais antaa periks. Jos se ei susta tykkää, ni lohduta ajattelemalla, et oot liian hyvä sille
Okei, oon tosi huono neuvoo näissä asioissa. 

41. tasolle on tullut uudet goalsit. ei tuu tapahtuu kovin nopeasti... 25 bimboa "vihamiehiksi"? not gonna happen...

Miun bimbol on nälkä ja jano 0'ssa, vaikken mtn oo tehny. mu ei haittaa XD

SinSin wrote:
41. tasolle on tullut uudet goalsit. ei tuu tapahtuu kovin nopeasti... 25 bimboa "vihamiehiksi"? not gonna happen...
Täh? Siis jollekin mustalle listalle vai? Tosi mielenkiintoista...
Liian Super-Bimbo, joten sil täytyy olla vihamiehiä?
Jatsie wrote:
Mua pelottaa vaan se, että sit yhtäkkiä hyppääkin tosi korkeelle ne luvut ja sitten se kuolee nälkään ja plöö... Ihan kummallista tää toiminta.

Jatsie wrote:
mullakin on ollu jo monta päivää sillai. eikä haittaa 

Mulla korjaantui tuo nälkä/jano-ongelma tänään.

En oo kiinnittäny tosiaan huomiota tohon nälkään. Veikkaan kyllä että se ei oo kasvanut. 
Teh333: saan hädin tuskin ykkösen... -.- 

CottonCandy89 wrote:
Mulla korjaantui tuo nälkä/jano-ongelma tänään.
Samoin. Vähän kyl ihmettelin, et mikä mättää, mut en pistäny mäkää pahakseni. 

Mitäs mieltä ootte noista St. Patrick's Day vaatteista? 

haha! nyt sattu kyllä sellanen moka, ettei voi ku nauraa! kuten kävin täälläkin jo kirjoittamassa, 41. tasolle tuli vihdoin ja viimein uudet goalsit. en ole kauheasti bimbossa oleskellut enkä niihinkään sen enempää perehtynyt, kunhan vaan hokasin, että olen niistä yhden jo tehnyt ja tekemättömät tuntuu mahdottomilta. nooh... olin äsken tallentamassa uutta asua (st. patrick's dayn vaatteita. laitetaanpa mielipide samaan: ovat sitä samaa, mitä aina. ei ole hirveästi mitään vaihtelua missbimbon vaatteissa), kun en saanutkaan sitä tallennettua, koska mulla oli liikaa tallennettuja asuja, 97 kpl! no mä sit päätin poistaa ne saman tien kaikki, alotan sen sit alusta ja värkkään ajan kanssa sinne jotain kivoja yhdistelmiä. sit kun olin sen tehnyt, menin etusivulle ja huomasin, että multa oli hävinnyt se ainoa suoritettu goals. ja siinähän piti tietty olla yli 90 asua tallennettuna. voihan bravo. mun pitäis opetella lukemaan vähän tarkemmin. eli eipä sit muuta ku asuja tallentamaan!
kyllä mullakin pitää joskus välähtää.. laitoin bimbon nakuksi ja tallensin saman "asun" 90 kertaa. jesh! sit hain kuolleita bimboja blacklistille. enää pitää hoitaa tuo 20 000 pistettä fitzissä. en oo koskaan pelannut tota ja äsken kun yritin, niin rupes vaan ottaan päähän. en sitten yhtään tykkää tollasista peleistä. nooh, eihän tässä minnekään ole kiirus. 
Last edited by SinSin (03-16-2010 16:22)

Hyvä SinSin. 
Nälkä, olen syönyt koulun jälkeen yhden banaanin ja pahanmakuisen välipalapatukan. Taidan mennä syömään. 

voisko joku kertaa mulle mikä tää st patrivk's day on? oon monta kertaa miettiny mutta en oo saanu vastausta 

miimi93 wrote:
voisko joku kertaa mulle mikä tää st patrivk's day on? oon monta kertaa miettiny mutta en oo saanu vastausta
Wikipedia sanoo näin:
"Pyhän Patrickin päivä (engl. Saint Patrick’s Day, iiriksi Lá Fhéile Pádraig) on Irlannin kansallispäivä, jota vietetään vuosittain 17. maaliskuuta maan suojeluspyhimyksen Pyhän Patrickin muistoksi. Irlannin lisäksi päivää juhlitaan laajalti ympäri maailman esimerkiksi Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa.
Legendan mukaan Pyhä Patrick havainnollisti irlantilaisille kristinuskon kolminaisuusoppia apilanlehden avulla.Juhlaperinteisiin kuuluu muun muassa vihreään pukeutuminen ja kolmiapilan kantaminen vaatteissa. Alkuperältään juhla on kristillinen, vaikka se on nykyään saanut myös monenlaisia maallisia muotoja."